Husknuten

Idag, söndag, ägnade vi förmiddagen att kika runt på Husknuten för att få lite tips & idéer till hur interiören och inredningen ska se ut i huset.
Med kameran i högsta hugg gick vi runt och fick en hel del inspiration:


Ungefär så här vill jag ha i vårt kök!

image294

Jag har  blivit "förälskad"i fondtapeter, ungefär så här vill jag ha det i sovrummet!

image295

Enkelt och fräscht ska det vara i badrummet! vi kommer dessvärre inte få plats med något hörnbadkar!


image296
Ungefär så här kommer matplasten i vårt kök att se ut, dock kommer vi troligtvis ha gräddvita väggar istället för rött.

image297
Här fick vi lite inspiration hur vi ska inreda "storstugan"(vardagsrummet) där det är öppet upp till nock.
För det är nog inte helt optimalt var man ska placera soffor,bokhyllor tv:n osv....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ni kommer säkert få det så fint, och det svåra för dig blir nog att inte vilja flytta ut på heltid.hihihi

2007-11-26 @ 08:02:45
URL: http://www.enheltvanligmamma.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, det blir nog tidigare än jag anar, åtminstone om man få tro på C.....

2007-11-26 @ 18:37:33
URL: http://nazima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0