Inspirationen tycks inte ge vika!


Bild från Countrybymail

Sådana här bokstäver beställde jag hos Countrybymail, en mycket trevlig webbshop med mycket shabby chic-inspirerad inredning. Nu är väl inte jag helt såld på denna typ av inredning , men lite "biten" har jag nog blivit ändå!
Nu ska jag bara lyckas med konstycket att kombinera lite av denna typen till vårt lite moderna "ek/svartvitt / blandat med  arvegods"-inredning.
I n annan webbshop som säljer liknande inredningsdetaljer, Par Courrier hittade jag  lite annat smått och gott ,men det får nog vänta tills efter nästa löning,  men håll med om det de är fina . Nyckelhängaren skulle jag kunna tänka mig kan  få hänga på spaljén i hallen.




Bilder från Par Courrier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0