Utmanad.....

Snodde detta från I confess-blogg, så  jag tänkte svara på frågorna jag med

För fem år sedan:
Började jag läsa 2:a terminen på lärarutbildningen. Jag & mannen flyttade från vår sunkiga 2:a(som vi hade "rivningskontrakt" på) i Johanneberg, till vad vi tyckte då, en betydligt fräschare 3:a ute på Hising Island.
Med oss hade vi vår allra första katt, Solaris...

För tre år sedan:
Fyllde jag 25, var lycklig över att snart vara klar med lärarutbilningen. Och längtade mer än någonsin efter att bilda familj.

För ett år sedan:
Blev de 2 olika resor inom loppet av två veckor. Först Finlandskryssning med herrskapet Hammarlund,enligt föregående års vadslagning under Eurovision song contest om Lordi vann skulle vi åka på Finlandskryssning ihop.
Efter 2 veckor hemma var det dags för resa nr.2....Denna gång bar det av till staterna med svärmor samt nästan alla Christians bröder, för att hälsa på avlägsna släktingar till svärmor samt att uppleva N.Y

För tre månader sedan:
Precis hemkomna från en underbar solsemester på Kap Verde ihop med svärföräldrarna. Kan varmt rekommendera detta resmål! Alida började på förskola




Nu utmanar jag DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0