Helgen som gick......

.....Ägnade vi oss åt aktivteter av blandad kompott.
På lördagskvällen gav sig far i huset iväg på en maskeradfest. Upp(eller utklädd, beroende på hur man ser det) till Lemmy i Motörhead  anlände Christian till maskeraden.
På grund att det inte gick att fixa med barnvakt, stannade alltså jag hemma oh njöt av en lugn hemmakväll i form av melodifestivalen samt en skål popcorn och cola i glaset!

  
Lemmy i Motörhead i egen hög person!

image395


image393    image394

Lördagsmys enligt mig....


På söndagen tog vi det rätt så piano.
Efter en lugn förmiddag hemma gav  vi oss ner till stan. Målet var att hitta en jacka  till mig och en dito till lilltösen.
Behövde inte leta speciellt länge,hittade en jättefin brun jacka på Intersport åt mig ochåt Alida, en skaljacka + windstopper på Polarn.O Pyret
Upplevde tre olika väderleksomslag under de timmar vi flanerade på stan. Först regn, sedan hagel och sist men inte minst strålande solsken.
Unnade oss en god pizzamiddag på Pizza Hut ochså, Alida fick jättegoda pannkakor med sylt & grädde, som hon gladeligen smaskade i sig.

image396
Så här glad var Alida åt att få äta på restaurang!

     
Shoppingfynden!!!!

Ha en riktigt skön vecka alla, kära bloggläsare!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0