Lite nytt........

.....Då bloggsidan "bråkat" lite med mig på sista sidan, har jag äntligen lyckats  komma in och skriva lite om vad som hänt den senaste tiden:
I helgen tog vi det mest lugnt. En tur till Bauhaus för att kika på klickgolv till vårt kök( i lägenheten) liksom en sväng till Allum hanns med, där vi hittade lite fina kläder till Alida,mer än så hade vi dock inte råd med,synd, men det fanns en massa kul att shoppa!
En bit mat på MAX unnade vi dock oss och dagen till 'ära bjöd de alla barn på mjukglass.ballonger & ansiktsmålning!
Alida fick en bägare glass som hon glatt satte i sig för egen maskin, med viss hjälp från oss
På tal om shopping så har jag äntligen fått beställning från mitt Me&i-party. Beställde bl.a Terex-t-shirts till far & dotter.
Så här fina var dom sina nya tröjor!
image213
Mina två T-rexar!

Söndagen spenderades på Stillingsön,med mys inomhus,då regnet öste ner. Alida fick bl.a prova att åka i min gamla dockkärra!

       
Alida i dockkärran, busar med morfar, dansar med mormor & med mamma

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh, så läckra de tröjorna är! Vore schysst att ha sådana till hela familjen... eller hur!? Hm, något att fundera på här! Ni verkar vara i inredningstagen, både hus och fixochtrix i lägenheten!
KRAM på er!

2007-09-18 @ 23:59:20
Postat av: Anna

Ja, visstär de underbara,var ruskigt nära att beställa en till mig ochså,men då sprack min"budget"så det fick bli likadan tunikor till mig och Alida istället.
Inredning är ett av mina största intressen,synd bara att man inte har obegränsat med pengar!!!!:-)

2007-09-19 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0