Gaaahhh!hinner inte blogga!!!!

De senaste dagarna har det verkligen varit fullt upp....Och inte blev det mindre nu sedan jag börjat jobba! Ska erkännas att det är rätt så tufft att gå från att ha varit föräldraledig til latt jobba heltid,man är helt slut om kvällarna och vill bara vila & ta det lugnt.
I lördags kväll fick jag lite egentid och åkte på tjejmiddag hemma hos Karin inne i stan. Kan lova att vi hade en helkul kväll med trerätters middag och sedan utgång ,Bersåbar!
Inte ofta man kommer ut på sådant här galej nu när man är mamma. Och min älskade Christian gav mig en lång och skön sovmorgon dagen efter.
Middagen bestod av en förrätt: färska tomatskivor med grovsalt,balsamicovinäger samt mozzarella. Till huvudrätt blev det en höstig pastasås med bl.a fläskfile´och smak av cayennepeppar & färst timjan,,mums!!! efterätten vart Chokladmousse.



Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0