SHOPPA,Shoppa, shoppa!!!!!

 
Ja,så kan nog denna dag sammanfattas.
Hela förmiddagen spenderade Anna & Alida på stan för att leta efter en fin klänning till Alida till helgens 90-årsbaluns i USA.
Kikade både på Zara, Lindex,men hittade slutligen en jättefin mörkgrön(vad annars) klänning på H.M.
Sedan kunde jag inte låta bli att köpa ett par matchande finskor i "sammet" till lilltjejen.
Sedan måste jag "erkänna" en sak.. jag hittade även en fin solhatt och munkjacka på Åhléns som jag inte  låta bli.
Bilder på resultatet är tänkta att komma!
Sedan väl hemma igen åt vi lunch och sedan satt vi ute på balkongen och fikade och njöt av solskenet. Alida satt och busade på sin filt och jag med en kriminalroman i högsta hugg.
 

..Det var lite strul när jag skulle lägga upp nya kategorin, heminredning....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0