Premiär för ytterligare en ny katergori, heminredning!

 
 
 
Eftersom heminredning ochså ligger mig varmt om hjärtat, så kommer jag även skriva lite och visa bilder. Tanken är att kunna inspirera er,kära bloggläsare,men samtidigt att jag ska låta mig inspireras.
Fick idag reda på att vi äntligen ska få nya köksluckor i vårt kök, visserligen vita standardluckor,men ändå,
När man i snart 2 års tid levt med köksluckor som ramlar ner närsomhelst så är man jätteglad!
Tänkte visa er bilder på köket. Sedan när de nya luckorna är uppe ska jag visa er resultatet.



Köket,matplatsen




Vårt kök med de nuvarande köksluckorna,inte så snyggt ,eller hur!
 
 
 
Tänkte visa er senaste alstret, som jag gjorde till en nybliven 25-åring


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0