När jag kom hem.....

.
image287             

...........Så låg det ett stort paket innanför brevinkastet. Paketet hade Adlibris logga, så jag hoppades att det skulle vara min lilla bokbeställning. I föregående inlägg skrev jag ju om att jag beställt "Vinterns söta" av  Lisa Eisenmann Frisk & Monica Eisenmann, och visst innehöll paketet denna bok. En helt ljuvlig bok, fullproppad med en massa goda onyttigheter. Med fantastiska bilder tagna av fotografen Roland Persson , på allt gott som får det att vattnas i munnen.
Synd att man måste gå ner så mycket i vikt som jag måste, annars hade man kunnat baka & smaska i sig hur ofta som helst.
De som känner  mig, vet dock att jag nog inte kan låta bli att testbaka recepten ur denna, men min  bättre äkta hälft verkar inte ha några större bekymmer med att kunna stoppa i sig onyttigheter utan att gå upp så mycket som ett gram, så han får snällt agera testsmakare, och om jag ska vara helt ärlig slinker det nog ner någon enstaka gottebit hos mig med.

image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0