Meandi

Har precis haft Meandi-party och shoppade detta:

Till Alida






Till Knut



Samtliga bilder:
www.meandi.se

Sedan fanns det givetvis ÄNNU mer som jag gärna ville haft, men man är ju inte gjord av pengar särskilt inte som föräldraledig, men jag är verkligen supernöjd med dessa plaggen och mina godingar kommer att bli sååå fina!!!!

Nu är det dock färdigshoppat till barnen för ett tag.
Var ju och fixade höst -och vintergarderoben på Ullared för ett par helger sedan och sedan har både Alida och Knut fått ärva en  del fint och praktiskt av vänner och släktingars barn.
Själv skulle jag behöva ett par höst/vinterstövlar/boots modell snyggare... Kikade in på Dinsko´s sida och hittade dessa, måste införskaffas!

Midcut boot
Bild:wwwdinsko.se


Kommentarer
Postat av: Jemima

Det var jättekul att jag fick komma, skönt att det blev av trots allt! :)

Om det var något mer du ville köpa kan du ju kanske ha en andra träff t.ex i oktober-november, och använda värdinnegåvan till det plagget. Du får ju dubbel gåva när du har två träffar på en säsong. tipsa :)

2009-09-10 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0