Egoshopping

Åh, va kul det är att för en gångs skull bara shoppa något till sig själv!
Annars är jag en sådan där mamma som helst skulle överösa min älskade dotter i massa  nya, snygga outfits, men när det kommer till mig själv blir det det allra billigaste. Så blev det dock inte idag när jag besökte KICKS på det lokala torget.
Ut  därifrån kom jag lastad med dessa trevligheter:

             

Ögonskuggorna är dock lite missvisande, köpte inte de färgerna just.


Bilder: www.kicks.se



Tänkte att det  är dags att köpa på sig lite reseförpackningar av schampoo, balsam och sådant nu när det snart är dags för lillknodden att titta ut.  Minns från Alidas födelse att första duschen efter förlossningen var helt underbar!

Bild: www.ahlens.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0