Ytligt värre.....

.....men jag är såå shoppingsugen. Trots att både min & barnens sommaroutfits är färdiga sedan ett tag.
Men nyligen upptäckte jag att Alidas gummistövlar börjar bli en aningens trånga så hon MÅSTE ha ett par nya inom kort. Hittade dessa på PO.P, och blev överförtjust direkt som jag brukar bli av det mesta i den butikkedjans utbud. Sedan var även priset helt ok, 195 riksdaler!!


Bild: www.polarnopyret.se

Sedan hade det varit kul att pimpa singelvagnen, (ni som känner oss vet ju att vi har både en syskonjogger och en singelvagn från Babytravel), och nu när jag bötrjat använda singelvagnen när jag är ute och går med enbart Knut, så  hade det varit riktigt kul och onödigt att införskaffa ett nytt, genomskinligt regnskydd. Hittade detta fina på kidsroom.de
Visserligen är det för Quinnyvagnarna, men eftersom det är trehjulingar borde de passa min BT,


Bild:www.kidsroom.de


En annan onödig pryl jag väldigt gärna skulle vilja ha är en NY skötväska.Köpte en enkel och praktisk från polarn när Alida föddes, men nu har det ju kommit ut så många fräscha varianter från både Skiphop och Oioi. Väskgalen som jag är så är dessa "to die for", men priset, njae........


Oioi floral jaquard  1.149,00 kr


Skip Hop Dash deluxe-Blossom  595,00 kr

Bilder:www.pippilotta.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0