Grillkväll, hemmamys & 28-årskalas

Just så har vår gångna helg sett ut.
I fredags bjöd Isetegs på en väldigt mysig grillkväll på deras altan, i varmt och soligt väder fick vi hjälpa till att inviga H:s födelsedagspresent från frugan; altanmöbler!
På lördagen  stod det inte så mycket mer på schemat än veckohandling. När vi kom hem tog vi det riktigt lugnt och njöt av solen på altanen. En god middag där ute blev det ochså!
På söndagen firade vi Christians 28-årsdag med ett litet kalas för våra föräldrar & syskon,mycket trevligt och mysigt. Pastasallad och bröd och därefter en smarrig marängtårta som ni ska få receptet till.


Här mumsas det grillat!


Knut fick gosa lite i Rickards famn


         

Lite sommarlattjo!!!!


Knut myser i farbror Isaks famn


Födelsedagstårtan, receptet kommer inom kort!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja, tre stycken är säkert ganska lagom, man vill ju gärna ha tid för barnen så alla känner sig sedda. Och med tanke på hur mycket energi barn kan ha är det nog ganska skönt att inte ha åtta hulliganer hojandes och springandes överallt hemma.. ;P



Blev så förvånad när jag bläddrade igenom din blogg för att kika om du var någon jag kände, och helt plötsligt fick se en bild på Isak & Amanda! :P Då förstod jag vem du var.. Har för mig att du känner mina syskon Martin och Kristina? :)

2009-07-22 @ 14:10:28
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp, det stämmer att jag känner din storasyskon, roligt att du kikade in hos mig och lämnade avtryck, blir alltid lika glad, när jag får kommentarer här i bloggen. Tycker förresten du har en så mysig blogg!

2009-07-23 @ 01:02:58
URL: http://nazima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0