Fick nya H.M- katalogen i brevlådan idag



Jisses va´mycket fint i klädväg det finns att kika på där, både till mig,& barnen.
Hade ju tänkt satsa på Beach 2009,men har inte lyckats så bra. Lillkillen äter som en häst och jag likaså.
Men till hösten blir det andra smala,bullar. Oj, nu kom jag på sidospår! Hursomhelst, några kilon lättare, gör mig förhoppningsvis något mer  fördelaktig i det nya höstmodet.
Dessa plagg får gärna flytta in i min garderob  framåt höstkanten:
                                                                                                           
                                            





                          




Till Knut:

                        

Till Alida:






Samtliga bilder: www.hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0