Äntligen!

Imorgon har "Män som hatar kvinnor" på dvd exklusiv förhandspremiär i  alla Ica-butiker, där den kan köpas för 159SEK .  Som vi har väntat och sett fram emot detta, jag & mannen, och gissa  vem som kommer bege sig till ICA snarast för att införskaffa?????
På fredag blir det förhoppningsvis att vi laddar upp med chips, popcorn och dricka och denna film som sällskap.
Jag vet att man egentligen inte ska ha för höga förväntningar, men jag har läst boken och tyckte den vara bara såå bra.



Bild:www.jobb.dn.se



Bild. www.resume.se


Kommentarer
Postat av: Jenny Å

Hej Anna! Kul att läsa i din blogg!! så skoj att följa när man inte träffas så ofta!! jag ser fram emot att besöka er framöver!! :-D

Det var jättetrevligt att träffa er i heögen!!

kramar jenny

2009-08-24 @ 15:27:45
URL: http://www.familjen4.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Du kan ha höga förväntnignar, och de kommer att infrias. Helst klart årets höjdarfilm i alla kategorier. Vi ska också köpa den fast på Elgiganten för 99:- :-D



kram kram.



Ps. Jag mår sådär, mår illa mycket på kvällarna och så trött så ögonen går i kors, men ville inte skriva det på fejan. Kram

2009-08-24 @ 19:32:05
URL: http://www.enheltvanligmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ifall du inte redan köpt filmen såg jag att den säljs för 99 pix på El-giganten...

2009-08-24 @ 21:22:20
Postat av: Annelie

Var filmen bra??!

2009-08-31 @ 20:58:20
URL: http://ettfridfullthem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0