Enkät!

Roade mig på rasten på jobbet att besvara följande enkät som jag "snott" hos min kompis Jemima....


Första gången jag...

... åt tacos: Var när jag bodde hemma, var nog i 16-årsåldern, tror jag!

... körde bil: Var jag 16, och det var papsen som satt bredvid.

... sov i tält:  Hemma i trädgården hos min kusin.

... drack alkohol:  När jag var 16, på någon FF-fest, skulle jag tro, tyckte dock inte det smakade speciellt gott!

... fick ett jobb:  Året var 1998 , och jag hade gått ut andra året i gymnasiet när jag fick ett semestervik, på ett äldreboende på Orust.
... stod på en scen: När jag spelade "ónda fén lr var det häxa(?) i första klass.

... svimmade?  På ett disco på Orust vattenfestival, för runt 10-årsen eller något. Hade knappt ätit eller fått i mig någon vätska. Vill även tillägga att det är inte fanns någon alkohol med i bilden.

... svarade på en fånig enkät : Nu, idag, innan dess minns jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0