Nya husbilder!

Från att varit lite off med att lägga upp bilder från vårt husbygge, så kommer här några pinfärska bilder därifrån.
Måste säga att jag längtar grymt mycket till huset klart, och man kan vara där & bara njuta.
        
Huset bådet ut &-invändigt.  Det sista fotot är taget i det rum som ska bli mitt & Christians sovrum med tillhörande klädkammare,ingången längst till höger. Den andra ingången,(till vänster) är till Alidas kommande rum.

För övrigt mår hela familjen bra med undantag för lilltjejen som åkte på en massiv förkylning nu under inskolningen på förskolan,så att hon fick vara hemma ett par dagar från förskolan.....För att sedan åter få feber på fredag kväll, vilket gör att jag troligtvis får VABBA= Vår Av Sjukt Barn för första gången i mitt liv, imorgon.
Vår helg har varit så lugn som det kunnat. Christian var & snickrade på huset med sin pappa på lördagen ,och då passade jag & Alida på att slappa hemma, fick även till ett bullbak när hon var som piggast. På kvällen när lilla lagt sig landade vi soffan med en stor skål med popcorn till Melodifestivalen,men orkade inte se klart,utan fortsatte med en hyrdvd istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0