Detta önskar jag mig mest av allt just nu (observera att det ej är en "tiggarlista"!)

image377
Kap Verde, SAL-Santa Maria, foto. Fritidsresor

1. En resa tillbaks till Kap Verde eller något annat varmt ställe:
Nu har vi iofs precis kommit hem och packat upp resväskorna och varddagslivet går sin vanliga lunk, men jag längtar något så grymt tillbaka till solen,värmen, alla salta bad och att livet INTE gick i 180 knyck.

2. Att Alida ska bli fri från förkylningen: Varken roligt för henne eller för oss om hon ska börja sin "förskolekarriär" med att vara hemma & sjuk.
 
Detta kök har vi bestämt oss,kommer fårn Marbodal! Den här fondväggen fastnade jag för,får se vad mannen tycker......
3. Att huset ska bli klart: Nu börjar vi snart se en ände på detta husbygge, och nu börjar det "roliga" nämligen välja,kakel,klinkers,golv, måla, tapetsera min "älskade fondvägg", och inte att förglömma, beställa kök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0