Om jag hade "fria händer" och obegränsat med pengar....

Skulle jag vilja reonvera mitt och makens sovrum. Jag skulle måla över de gulorangea tapeterna   som vi valde när vi flyttade in och som vi tyckte var sååå snygga ,,,,år 2003.
Nu är det 2007 och min inredningssmak har förrändrats. Färgen jag skulle väljaär antingen i en gräddvit nyans elleri ljust brubeige.
Har insett jag har blivit såld på "New England"-stilen,ni vet möbler i riktigt mörkt trä, ljusa,nästan vita väggar,alternativt i beige,  röda,vita och mörktblå textilier, och så lite inslag av den romantiska stilen.
Nu vet vi ju inte hur länge vi kommer att bo kvar i denna lägenhet,så jag ska nog lugna mig lite och vänta och se hur det blir...
Hursomhelst hade jag helt fria händer och obegränsad plånbok skulle jag inhandla  följande  för att skap liten gnutta av "New England" i mitt och makens sovrum.
image78Galax överkast från Noga utvalt.image79Grand star örngott,röd, från Noga utvalt

image80Grand star örngott,blå, från Noga Utvalt 
image82  Till fönstret kvadratiska krukor från Cult design.

image83
En fin lampa att ha i fönstret från Countrybymail.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0