Regn,regn och åter regn....

Känns som jag inte har så mycket annat att komam med mer än klagovisor över detta eviga regnande. Vi har dessutom drabbats av ide´torka....Börjar sart få slut på förslag på vad vi ska hitta på när vädret är kasst,så tips emottages vänligen.
Idag har Cicki och hennes två grabbar Pascal(7 år) & Melvin(4,5 år) varit här och lunchat och lekt med Alida.
Det verkar som min Köttfärssås & spaghetti gjorde succe´då Pascal sa:" Det här var gott,Anna",vem smälter inte inför en sådan kommentar och särskilt när det kommer från ett barn och barn är ju i stort sett alltid ärliga i vad de tycker om och inte tycker om. Jag blev verkligen jätteglad ochmatlagnin är ju ett av mina stora intressen så det gladde mig stort!
Imorgon ska Alida fotograferas,hoppas verkligen det går bra,och att vi hinnergöra så att hon är både utvilad och mätt innan. Sedan bär det av till Uddevalla och Christians kusin Madele(+lill* i magen),hennes man Marco och deras lille Anton. Ska verkligen bli skoj och se hur Anton och Alida leker bredvid varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0