Lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick storstädat badrummet

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov,fick "sovmorgon"av min älskling,han tog hand om lilltjejen

Vad gjorde du för 15 min sedan? Bloggade om gårdagen

Det sista du sa högt? "go´natt,Alida..."

Vad har du druckit idag? The´,vatten och läsk,proviva

Vad var det senaste du åt? En skinksmörgås

Vad var det senaste du köpte?  Ett par svarta crocskopior att ha när jag börjar jobba i höst.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun

Vad är det för väder hos dig nu? Regn,

Godaste glassmaken? Gillar främst jordgubbsglass samt pecannnöt och kola i lösglassdisken

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp

Sover du tungt? Nej,inte nu sedan får dotter föddes.

Drömmer du mardrömmar? Ja, rätt så ofta

Trivs du med ditt jobb? Stormtrivs som fisken i vattnet!

Favoritklädsel? Myskläder.

Favoritlåt just nu? John Legend-each day gets better

Vad ser du om du tittar till höger? Kollar rakt in i bokhyllan

Vad gör dig glad just nu? Att maken har just börjat sin semester och har en massa tid för mig och vår lilla dotter.*UNDERBART*

Vad ska du göra härnäst? Poppa popcorn,

Höger el vänsterhänt? Vänsterhänt

Humör just nu? Rätt ok

Favoritgodis? Daim
Kläder just nu? Jeans & t-shirt

Sommarplaner?  Bygga på vårt hus,mysa med maken och vår lilla dotter,sola&bada,grilla om vädret tillåter....
Hur många kuddar sover du med? En.
Spelar du ngt instrument? Piano(ibland)

Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska,sedan Alida föddes, har inget val!:-)

Vad är viktigast för dig? Att mina nära och kära mår bra och är lyckliga,samt min kristna tro. Jesus gör UNDER  än idag!

Är du kittlig? O ja!

Snarkar du? Enligt mannen, ja

Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Spindlar

Stökigt el välstädat? Välstädat.

Längtar du mest efter nu? Att Christian ska komma hem samt Krypa upp i sängen eller soffan med popcorn och en skön bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0