Inget nytt under solen f´låt regnet!!!

Det senaste dagarna har vi spenderat hos mamma/mormor & pappa/morfar på Stillingsön.
För Christians del var detta  speciellt uppskattat med tanke på att han slapp att gå upp i svinottan för att åka till husbygget, idag "räckte" det med kl:06:00!!!!!
Alida och jag hade två lugna och sköna dagar,dock inte mycket sol och bad med en massa bus,gos och lek inomhus blev det. Mamma/mormor hade  varit på vinden och rotat fram mina och Gitas gamla dockor(däribland en mörkhyad docka med "hår" som man kunde tvätta) och lite andra roliga leksaker.
Alida betraktade dockan med viss skepsis,nästan,men sedan släppte det en aning.
På kvällen åt vi god middag och Gita &  David slöt upp.
Dagen efter passade jag och Alida på att hälsa på våra vänner Jemima & C-H och deras barn,Pappa Chrisitan lyste dock med sin frånvaro;-)
Vi fick god fika,C-H:smarriga cornflakes-kakor.Sedan fick jag tjuvklämma lite på nya Me&i-kollektionen....Massor av snyggt,vill jag lova!  kläderna kan hittas här:http://www.meandi.se/
Inser det komemr vara svårt att hålla i pengarna på mitt Meandi-party!!!

Inte för glömma!!!!
Ett stoort grattis och massor av lyckönskningar från oss till Christians kusin Madelen och hennes Marco  och lille Anton som fått tillökning av en lite tösabi/lillasyster,,vi önskar er allt gott,vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0