Händelserik helg

I fredags jobbade Christian halvdag tack vare lördagens "röda dag" i almanackan.en annan fick snällt jobba (nästan tiden ut). Tack vare min goá kollega fick jag gå en halvtimme tidigare, kanske inte låter så mycket, men det var guld värt, tack S!
På fredagskvällen hade vi våra góa vänner Rickard & Angelica här på lite fredagsmys med go´middag.
Pizzabullar med lite gott i glasen till "förminglet", och chili&lime-grillad lax med ugnsbakade potatisskivor till varmrätt och slutligen glass med jordgubbar & maränger med hemmagjord choklad och kolasås till. Smaskens, värre var det!

Dinerar....

På lördagenefter frukost, styrde vi kosan mot götet. Planen för dagen var att hitta vinteroverall åt Alida samt 2-årspresent åt vännernas lilla tjej som blir 2 i dagarna. Den planen infriades. Hittade en jättekäck brun overall på Åhléns till ett humant pris. Försöker köpa rätt så könsneutrala ytterplagg så att det inte spelar någon roll om ev. lillebror ärver.
En god pizzalunch på Pizza Hut hanns ochså med, till hela familjens stora glädje.






På söndagen delade familjen upp sig. Anna & Alida åkte till götet för att hälsa på goá & underbara Christina och hennes killar , vilket uppskattades av oss båda, medans Christian ägnade sig åt diverse fiske och hamburgermiddag tillsammas med vännen Marcus.

Lirar singstar med Pascal & Melvin.......

Nu är det sen söndagskväll och för att inte vara helt död imorgon får jag lov att tacka för mig.
Ha en skön vecka,all!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0