Nya HM-katalogen...

Fick hem den i brevlådan för ett tag sedan och kan inte sluta att  kika i den, för det finns ju sååå  mycket fint till både Alida & mig!
Det bästa av allt är att priserna är humana, så man behöver nog inte "dumsnåla" om/när man ska beställa något.
 Vill bara att bebisen ska komma ut nu så att man kan banta bort några överflödskilon och sedan shoppa loss!!!!!
Här är några plagg som jag blev extra förtjust i:

Till Alida:

        
              

Till mig:



En ny vårkappa hade inte varit dumt, frågan är vilken man ska välja denna eller denna..... eller kanske
kanske den här?

Dessa pumpsen hade inte varit så dumma till vårens alla kalas & fester!


      

Lite nya fräscha toppar/linnen som dessa hade inte varit fel!


  
Dessa byxor  hade ochså gärna fått flytta in i min garderob.





 Samtliga bilder  från: 
www.hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0