Hej, mitt vinterland....



....Nu är jag här!!!!
Riktigt så muntra toner var det inte här när jag såg snön falla ner från skyn i förmiddags.
Senast  förrgår när  vi satt och kikade på Bygglov TV4 och där de hade"pimpat" en altan, började vi planera för hur vår egen altan ska komma att se ut nu i vår/sommar.
 Vill verkligen utnyttja den till max och kunna sitta där ute alla sköna  vår- och sommardagar, för att inte tala om alla ljumma sommarkvällar, då man tänder grillen och bjuder hem lite  trevliga vänner och och bara har det trevligt.
Nu känns dessa drömerier  helt plötsligt väldigt avlägsna!
Ikväll kikade jag dock in på Plantagens  hemsida och fick massor av trevlig inspiration hur vi kan inreda vår altan.

                   
Den här utegruppen går inte av för hackor! ,synd bara att priset är alldeles för högt!         
Detsamma gäller även denna utegrupp!    

Då vi fick en några fina växter i fina stora, tillhörande krukor för altanbruk förra året, hade det varit kul att plantera något nytt i dessa
.                                          






Samtliga bilder kommer från: www.plantagen.se


Den här ljuslyktan  får gärna pryda vår altan i  vår!

Bild: www.indiska.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0