Äntligen!

Har ett tag letat efter en helt röd klänning åt Alida.
 Det skulle passa så fint till de mulitfärgade leggingsen som hon fick i vintras och som även finns som tröja som jag införskaffade till bebisen så att de kan "matcha" varandra lite iallafall. Till bebisen har jag redan ett pr röda byxor, därför hade det vart kul med en helt röd klänning åt Alida.
Döm av min förvåning när jag kikade inpå Kappahls hemsida och hittade denna,ljuva skapelse!
Måste bara införskaffas när nästa barnbidrag/lön kommer, för priset är ju inget att gnälla om, 149:-!!!!!!
Det kommer bli såå fint tillsammans med de leggingsen.

+                
Bilder: www.kappahl.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0