Vaddå tidigt ute???

Tösen fyller ju inte 3 förräns i september, men jag kan inte hålla mig utan har börjat kika lite på potientiella födelsedagspresenter. Min yngsta kusin har ett jättefint dockskåp som jag tyckte skulle passa Alida perfekt, det bästa av allt var att just den sorten inte var speciellt dyr. 
Kanske det är i tidigaste laget att köpa henne ett dockskskåp, men hon gillar att "plocka och pyssla" med mindre saker så det hade varit perfekt.
Älskar verkligen LitenKarins utbud av dockskåp, men de är nog lite i dyraste laget.
Så det får nog bli en billigare variant eller något ur Mickis utbud, Lundby, som man själv lekte med som liten, och som ju egentligen är minst lika bra.

 
                                       





Samtliga bilder: www.litenkarin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0