SJUK

Nu hoppas vi att vi fått vår dosering av sjukdomar för denna vintern.  Efter en släng av magsjuka till följt av en lindrig variant av influensan hoppas jag att det är färdigt!
Idag är jag hemma och VABBAR.  Alida fick feber igår morse så det var bara att bita det sura äpplet,kavla upp ärmarna och gilla läget.
Medans snuttan sov middag passade jag på att kika runt vad de olika klädföretagen har för vårnyheter. Och visst fanns det massvis, som även var plånboksvänligt!

Bild :www.lindex.se

Älskade verkligen när "Fem myror"-kollektionen kom ut och nu verkar den på ingång igen, vill ha!!!!


Bild: www.lindex.se

Älskar ju brunt och den här tunikan är inget undantag, skulle passa min lilla sessa perfekt!


Bild:www.kappahl.se

De här leggingsen från KappAhl känns nästan aom ett "måste" i vår och tänk om de har något matchande till bebisen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0