Höstnytt till garderoben....

Fick ju H.M:s höstkatalog i  brevlådan för ett bra tag sedan, och hittade massor av snyggt, ( se tidigare inlägg).
Men nu har jag ( och säkert många med mig, för den delen) upptäckt att Lindex sedan några år tillbaka börjat sälja kläder med lite mer ungdomligare snitt än tidigare.  Med andra ord det är inte "tantigt" att handla på Lindex längre.
Kikade in på deras sajt och hittade dessa favoriter:
Parkas Brun


Bilder: www.lindex.se

Ärt lite osäker på om jag ska satsa på en chic kappa i höst eller om jag ska vara lite"sportigare" och satsa på denna
parkasjacka.  Jakten på den "ultimata"handväskan/skötväskan fortsätter.
Känner inte för att hosta upp 800 SEK för en SkipHop- väska som jag ändå bara kommer använda något år, när jag ändå har min gamla vanliga POP-skötväska.
 Den här "pärlan" finns ochså på Lindex, och priset 249SEK, passar ju min "budget" perfekt. Synd bara att den inte är vattentät, men kanske inte kan få allt......

Väska Svart
Cardigan BeigeJeansleggings Grå             





Bilder: www.lindex.se
Kortärmade cardigans kommer säkerligen bli poppis i höst. Tror säkerligen att den kan kombineras med någon blus eller en vanlig enkel, enfärgad, långärmad t-shirt. Sedan verkar ju jeansleggings att slå stort i höst.
Jag är grymt sugen på att införskaffa dessa, men först ska jag nog gå ner ett par kilo i vikt så man inte ser ut som en "stoppad korv".
Sedan kunde jag inte låta bli att kika in på barnplaggen. Här är  några av mina favoriter:

Till Knut:

Body - 100% Bomull                          Jeans - 100% Bomull

Velourjacka Grön

Till Alida

Tunika - 95% Bomull,5% Elastan                        Tights Grön       

                                       


Bilder: www.lindex.se

Kollade även in babyshops utbud och fann dessa favoriter från bl.a Molo, som ses här nedan:

Fermont Body Cartoon Foster Body suit Rainbow                          
Bilder: www.babyshop.se                            




Kommentarer
Postat av: Jemima

Vilka fin koftor, gillade både den översta långärmade och den kortärmade längre ner. Vet du vad de kostar? Kanske ska ta en tripp till Lindex framöver...

2009-08-21 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0