Familjehelg



Lite senare i höst ska vi åka iväg tillsammans med mannens föräldrar bröder  samt några respektive till ett "Bed and breakfast"-ställe där man ska ta med mat själva.
Jag har fått den mycket trevliga uppgiften att stå för bakverken,  det vill säga efterrätt och fika. Me like!,
Så nu klurar jag på vad jag ska hitta på att baka. Att sticka till affären i sista stund och håva in ett par kladdkakor eller bärpajer från frysdisken, samt några paket hushållswafers är inte riktigt min melodi.
Nä, hembakat ska de va´om jag får bestämma.
Kikar just nu för fullt på min favoritmatblogg Matplatsen för att få lite inspiration,
Har ni några tips får ni gärna skriva i kommentatorsfältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0