Vilket helgväder vi haft!!!!

Nu är våren här på allvar...på GOTT  & ont. För oss alla gräs-och pollenallergiker är det väl sådär, men det vackra vädret gjorde att man tog sin Kestine och fortsatte njuta i solskenet.
I fredags besökte vi "kyrkis" till Alidas stora glädje. Jag har inte vågat mig dit tidgare pga. eventuella sjukdomar och infektionsrisker i och med att Knut ännu är så liten, men nu när han passerat 1 månas ålder ,tycker jag det är ok!
Efter "kyrkis" begav vi oss hem till min kära moster Coch hennes barn,mina underbara småkusiner.
Där åt vi lunch och Alida och min yngsta kusin A (som fyller 7 år i sommar) hade riktigt roligt ihop. Så mysigt att se min allra yngsta kusin och min dotter ha så trevligt ihop!
Inna vi begav oss hemåt åkte vi och tittade på kusin A:s lilla söta shettis gissa om jag fick nostalgikänslor! Vill verkligen börja rida igen, får se när man får den tiden!
 
Samspråkar på altanen, min yngsta kusin och min lille son.....



Kusin A på sin sötnos Fingal och Moster C står bredvid....


På lördagen var det dags för arbetsdag i vår vägsamfällighet här på ön. Då en av oss fick ta barnen så  föll lotten på pappa Christian som fick förmånen att såga röjsåg & släpa kvist för att sedan får korv med bröd och en öl till efteråt.
Jag och barnen tog en härlig långpromenad och sedan spenderade vi resten av dagen på altanen.



Lek på altanen













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0