En skön hemmahelg utan massa måsten....

...Det behöver man verkligen ibland. Det hade vi nu i helgen och det var helt underbart!
I lördags passade Chrstian på att träffa Marcus och fiska här på ön, medans jag & barnen hängde hemma hos Hammarlunds på deras varma, soliga & sköba altan. God fika i form av Jemimas citronpaj bjöds vi på ochså och lite lek för Alidas del blev det med Lydia & Adam.
            


Jemima myser med Knut, barnen fikar & äter glass i hammocken, Carl- Henrik agerar "lekfarbror" och Alida får gå balansgång på deras altanräcke...


Själv fick jag mig en liten kik på Meandi:s sommarkollektion, sååå himlans massa fint!!!!
Dessa blev dock mina favoriter, är dock "belagd" med "köpförbud" av  barnkläder av barnens pappa, men drömma kan man ju alltid göra!





Bilder: www.meandi.se


På kvällen blev det filmtittande Australia med Nicole Kidman & Hugh Jackman...Ååhh vilken bra film!!!!! Har ni inte sett den,se genast till att hyra eller köpa den!



Bild:www.musicfeeds.au

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0