Ett kort inlägg innan sängen.....

Ska vara uppe med tuppen imorgon, börjar jobba redan 6:30, så då får man åka hemifrån redan vid 5:30,,huva ,va tidigt!!!!Därav mitt lilla korta inlägg här för att visa att denna blogg inte är död ännu, iaf. Vill ju hålla livi den så gott det går:-)
Har iaf haft en super trevlig helg med Meandi-event här hemma , med en drös mymcket trevliga människor som ville kllämma på senaste kollektionen, fika och umgås...Mysigt!
Idag var det dop, med efterföljande kalas med smarrig mat & fika för kompisarnas lilla dotter Lily, Klara, Linnéa, en himlans söt liten tjej.  Har dessvärre inte tankat över några bilder från detta så detta inlägg blir rätt så fattigt på bilder. Tack för att vi fick komma och dela er stora dag!
Efter dopkalaset bar det av till Torp för att inhandla allsköns prylar som ska göra så att vi slipper beställa tömning av tanken  2ggr i månaden. egentligen ska man inte behöva tömma mer än en gång per halvår, har jag för mig.  Medans Christian "fastnade" på Bauhaus, hamande jag och Alida på Hemtex. Hittade jättefina frottéhanddukar, 2 för 79:-, detta kunde jag inte motstå, men just mindre handdukar är vi i stort behov av just nu.


Bild med tillstånd från Hemtex

Dessa handdukar fast ljusgrå köpte jag idag.

Nu väntar sängen...Gońatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0