Meandi....



I lördags var jag på ett litet , "inofficiellt"  Meandi- party hemma hos min kära vän Jemima som även säljer dessa underbara kläder.  Jemima hade lyckats samla ihop några  "köpsugna"mammor som hon demonstrerade höstkollektionen för och samt Oktober månads nyheter.
Sedan bjöds vi på god lunch i form av soppa och gott bröd till och fika i form av äpplekaka och kanelbullar. Det var ju "Kanelbullens dag", icke att förglömma
Visserligen hade jag ju ett eget party  för ca. en månad sedan och fick shoppat en del fint till både Alida och lillen i magen, men det hindrade mig inte från att  unna mig något fint ur kollektionen .
Den här gången blev det en klänning till mig själv, figursydd så den kommer säkert passa fint under större delen av graviditeten ochså.
Idag hälsade jag & Alida på hemma hos Hammarlunds och passade även på att hämta min beställning.


Den här klänningen blev det , har  i en månads tid suktat efter den här och nu har jag äntligen en egen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0