Längtar till advent......

Kanske lite tidigt att önska: men ändå!!!


Nu har ju hösten kommit på "allvar" med det mesta var det hör till såsom alla de vackra färgskiftningarna i rött & gult, det har blviti kyligare ute och allt man vill göra om kvällarna är att tända massvis med värmeljus,  krypa upp i soffan med ett stor  mugg the´och bara koppla av. För visst är hösten mysandets tid???!
Hösten får mig att vidare tänka på advent  och Jul. För en jullälskare som jag  har redan börjat fundera ut hur årets julkort ska se ut , hur vi ska skapa en mysig julig inredning hemma, samt  sist, men inte minst allt gott vi ska baka & laga!

         
Laxjansson                       Knäck                             Leilas julgodis



En annan grej som jag bara toklängtar efter är när alla juleljusen tänds på Liseberg! Tycker det är  underbart att bara strosa omkring därinne och beundra allt fint som de smyckat nöjesparken med samt ta en tur i slänggungan ochså.
I år får dock det sistnämnda stryka på foten då jag nog inte får plats i gungan.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0