Hissgardin och Julpyntsidéer


Bild från www.jotex.se

Den här underbara "skapelsen"sprang jag på tack vare den helt underbara tidningen "Allt i hemmet", där de hade en hel del trevliga gardintips.
Eftersom vi köpt panellängder til både kök & vardagsum tänkte jag att man kunde "bryta av " lite med en hissgardin i sovrummet.
Jag tror att färgen nougat kommer göra sig riktigt snyggt mot de vita väggarna och vårt svarta överkast med små stjärnor på, har även en prydnadskudde som går i  ungefär samma toner som gardinen.

Att jag längtar till Advent och Jueltid är nog vida känt vid det här laget. Nu när man har ett helt nytt hem att julpynta så ska jag nog unna mig att  köpa lite nytt att pynta med.
Det här föll jag särskilt för i Jotex sortiment, och  det kommer förhoppningsvis få pryda vårt julpyntade hem framöver.

                

Den här julstjärnan får gärna pryda mitt vardagsrumsfönster
Bild från
www.jotex.se



Som de flesta vet gillar jag ju Cult designs sortiment på blomsterkrukor, denna kommer dock inte därifrån men föll mig väl i smaken,

Bild från www.jotex.se

Hjälp tomten att hålla ordning på alla klapparna!
Bild från
www.jotex.se

                                                                                    
                                                                                       Till ytterdörren

                                                                                    
Bild från
www.jotex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0