Nu har vi bestämt oss(äntligen!).....

image461

.....Att vi börjar det ljuva livet ute på landet redan i sommar. Det är ju mest jag som velat fram och tebax, angående när flytten ska ske.
Mannen har velat detta ända sedan vi köpte tomten , medans jag trivts så oerhört bra i stan.
Så från och med juni månad kommer det köras i skytteltrafik med flyttlass från göteborg och norrut till vårt nybyggda hus.
Lite sorg i hjärtat är det allt eftersom vi hade turen att få en så bra förskola åt Alida, med de fantastiska pedagogerna, men man får hoppas att det är lika bra dit vi flyttar.
Så det som händer härnäst är att sätta upp sig i förskolekön samt säga upp lägenheten. Tur att man har hyresrätt så man sliper fixa & trixa inför en försäljning.

Vill även passa på att  gratulera svåger Isak  och hans Amanda som förlovade sig på självaste Kristi Himmel färdsdag (1 maj). Önskar er all lycka!!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vart har ni byggt någonstans?? Vad spännande! Jag är allt lite avundsjuk, har alltid velat bo på landet - men sedan har jag ju inte ens ett körkort, så Torslanda känns lantligt nog när jag ska ta mig någonstans! ;-)

2008-05-13 @ 10:54:08
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Anna

Torslanda är ju mysigt,tycker jag. Jag & mannn var nästna på väg att flytta dit, lr iaf Amhult, till de nya hyresrätterna där,men månadshyrorna var väl höga,tyckte vi.

2008-05-13 @ 13:41:00
URL: http://nazima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0