Nu har vi flyttat!



Här kommer en liten uppdatering om vad som händer i våra liv numera, dock utan bilder, då jag inte fått laddat in bilderna på makens laptop än.....
Det börajde med onsdagen före midsommarafton då vi packade in oss hela familjen med barn & katt och packning för att fira midsommar i huset i glada vänners lag. På söndagen fick vi sån "ångest" att vi sonika bestämde oss för att inte återvända mer till lägenheten annat för att hämta mer prylar och sedan flyttstäda.
Det mesta av vårt bohag är redan på plats i huset.Så nu är vi alltså "tjörbur"(tjörbor),även om maken envisas med att kalla oss Askeröbor,vilket dock är den mer korrekta benämningen:-)
Alida går dock kvar på förskolan i stan denna veckan och nästa, men nu har vi fått lite backup från mormor och hoppas få lite även från farmor .Bredband har vi dock lyckats fixa,men än så länge har vi varken fast telefon eller någon digitalbox, en aningens surt för lilla mig som har "mina"serier att följa. Men det kanske bara är nyttigt(?!)att  vara utan ett tag.
Tjings på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till i ert nya hus!



KRAM*

A-S

2008-06-25 @ 19:33:51
Postat av: Anna

Åh,tackar!

Ni får kika förbi nån dag i sommar!

2008-06-27 @ 13:37:30
Postat av: Ann-Sofie

Gör vi gärna! För att svara på din fråga på min blogg: O's kusin.



KRAM*

2008-06-28 @ 00:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0