Nu har det gått långt emellan varven igen!

Anledningen stavas med ETT eneklt ord; nämligen TIDEN. Sedan jag började jobba igen har det varit fullt ös och bloggen har liksom fått stryka på foten. Men mitt mål är att iaf få med minst 1-2 inlägg i veckan! Jag har hunnit att bli ett år äldre...Hu,va hemskt...28 år......:-)
Jag firade det med ett pyttekalas för föräldrar och svärföräldrar. Bjöd på fisksoppa och marängtårta till efterätt,mums...
Fick en del trevliga presenter bla. detta:


Bild med tillstånd från Cultdesign
Jag fick den vita krukan. Älskar Cult designs sortiment.

Bild med tilstånd från Adblibris
Blir nog en hel del bakande och mysi höst tack vare Leilas bok,  boken har även en hel del brödrecept så man kan ju baka lite"nyttigare" ochså.


Bild med tillstånd från Adlibris
Har precis läst ut denna bok. Minst lika bra som  "Snabba cash". Rekommenderas å det varmaste!

Denna veckan började Alida sin inskolning på den nya förskolan. Det verkar vara hur bra som helst och hon verkar stortrivas redan. Denna veckan har Christian fått äran att vara med under inskolningen och nästa veckan är det min tur. Idag har jag dock varit med,då jag ju alltid är ledigpå torsdagarna.
Är så himla lyxigt när mannen är ledig., som denna veckan . I tisdags när jag slutat jobbet sammanstrålade vi hela familjen på IKEA för att inhandla hallgarderober. Kan verkligen rekommenderas att åka dit en vanlig tisdag, så mycket lugnare och man gick bara och njöt.
Det blev dock lite mer än gardceroben, jag har ju som sagt liite svårt att hålla mig till en sak (som man förutbestämt att köpa) det blev lite av varje bl.a detta:





Bilder med tillstånd från IKEA

Den svarta köpte vi, himla praktiskt då man som vi har tvättstuga i källaren och då är det bara att ta denna på ryggen och gå ner och tvätta.

Är även på jakt efter ett plättlagg, men det fanns inte så nu slänger jag ut en fråga bland er läsare var man få tag i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0