Så var det söndag(igen!)

Helgerna går i rasande fart. Visserligen gör  säkerligen veckorna det med, fast man inte tänker på det i liak hög utsträckning som helgerna.
Vi har iaf haft en mysig helg trots att Christian lyste med sin frånvaro. Han var iväg till Malta på kickoff med sitt nya jobb.... Vissa har det  gòtt!
I lördags bar det av till den gröna ön i väst för 30+30-årskalas för makarna Hammarlund. Ett mycket trevligt kalas med goda smörgåstårtor  & efterättstårtor! Alidas rädsla för att gå utan att hålla i något ( läs mänsklig hand eller lära-gå-vagn)besgrades och hon traskade ett par steg runt bordet på kalaset,(dessvärre fick jag inte "dokumenterat")detta, men när hon"kom på sig" satte hon sig ner och "rumpade sig fram" i vanlig ordning.
Idag söndag kom Alidas mormor & morfar & hälsade på.
Idag var Alida om än ännu modigare och  började traska omkring helt för egen maskin i vardagsrummet. Detta lyckades jag dokumentera med kameran!

image428
I barnrummet på kalaset fanns det ritblock & pennor till Alidas stora glädje...

                                          
En av de två jubilarernas                               KALAS!!!
mor +jubilarernas barn bjöd på allsång!

image431
"Titta vad jag kan!"

 
Gott att få krama om mormor   

image435
"Här kommer jag"     

Ha en riktigt skön vecka ,alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0