Kikade på lite olika köksinredningar i helgen

Vår givna favorit var Marbodals Ek-kök,klassisk, men ändå modernt. Vi  vill dock ha bänkskivor i gråsvart laminat och inte i sten. Ananrs ser vårt"drömkök"ut så här.
image333

Ikväll har jag  kikat runt lite på andra kök på nätet och HTH-kök  har ochså ett kök som jag fastnade för:
image334

image335

När det gäller kaklet till detta kök ,är jag väl inte helt överförtjust, är nog mer inne på gråsvart.
I huset hade vi tänkt ha ha genomgående ek-parkett i alla rum. På loftet har vi inte bestämt oss för vad vi vill ha.
Om jag får bestämma helt fritt skulle jag vilja ha detta i vårt hus:

Denna jättefina stjärnmatta skulle troligtvis göra sig jättefin i blivande kök!, från Noga Utvalt.


Den här matgruppen i massiv ek med stolar med skinndynor från Chilli,bara älskar jag!

Lite fina burkar i köket,kanske? både som dekoration och som gör nytta! Från Noga Utvalt.

   


Den här VÄlkommen-skylten på vår ytterdörr ochså från Noga Utvalt.

Detta överkast skulle nog göra sig snygg på vår säng, gärna med dessa kuddar till!
          

Detta skrivbord från Syster Lycklig vill jag att Alida ska få ha i sitt rum:

 
Samt denna säng , Meldal dagbädd från IKEA!
 


 Dock med detta påslakanset från ovan nämnda varuhus

Till vardagsrummet ser min"önskelista" ut så här:


Soffbord "Leksvik"från IKEA

Eftersom vi ämnar att skaffa platt-tv när vår nuvarande går sönder( visserligen finns det väl inga "vanliga"tv-apparater kvar???) så måste vi ju ha en käck tv-bänk att ställa den på. Denna är från IKEA, serien "Leksvik"

Kommentarer
Postat av: Malin ( Marias kollega )

ETT TIPS!!

Kuddarna med stjärna på finns i en butik precis vid vårat jobb ( vid Masthuggstorget )
Jag älskar ju allt med stjärnmotiv så därför såg jag till att vi fick 4 st sådana kuddar i julklapp ( jag gick och köpte dem själv fast dom var i från Johans bror )
I alla fall så kostade dom 119:- för 1 st och köpte du 2 st så fick du dem för 200:-

Gott nytt år!

2007-12-30 @ 23:22:33
URL: http://malinjohansson75.blogg.se
Postat av: Ulrika

Kuddar och överkast finns på Göksäter nu, billigare än på nätet;-)

2007-12-31 @ 08:31:29
URL: http://www.enheltvanligmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0