Nu verkar våren ha kommit på allvar!

Märker att jag "slarvat"lite med mitt bloggande och det beror inte på att jag är lat...eller iaf nästan då! Mer för att jag tyckt att jag inte haft något roligt att berätta.
Dagarna rullar på som vanligt. Förra veckan jobbade Christian endast 4 dagar ,tack vare annandag påsk! Vilket betydde att helgen kom snabbare än vad den brukar. På fredagskvällen spenderade hela familjen på Svenska mässan,där Baby&barnmässan intagit den stora mässhallen. Mycket fanns det att titta på och shoppa!
Det här shoppade pappa Christian till Alida:
Gammalt hådrocksfan som han är!
På lördagen var det ochså fullt ös. Först in till stan för att mamma Anna skulle behöva klippa sig och behövde dessutom nya vårskor och vårjacka. Passade även på att äta en god,smarrig restauranglunch på en trevlig uteservering. Sedan bar det av till vår tomt där vi skulle mäta ut exakt vart vårt kommande hus ska stå. Tänkte dela med oss av en jättefin bild som vi tog på vår lilla älskling.

Söndagen var det dags för 80-årskalas för Christians farmor. Riktigt mysigt att träffa alla släktingar och Alida charmade allihop!
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0