En helg med mycket lite aktivitet

Ja,ungefär så kan man sammanfatta den gångna helgen. På lördagen var dock Alida och jag(Anna) på fika hemma hos en mammakompis. Mysigt och trevligt, det var två andra mammakompisar och deras små där ochså. Vi bjöds på goda våfflor med sylt&grädde,kladdkaka, kaffe/the´,mums!
Natten mellan lördag och söndag började jag må illa,som åtföljdes av två kräkattacker och lite feber. Detta resulterade i att jag låg som en däckad säl större delen av söndagen.

Tack och lov var pappa Christian hemma och kunde ta hand om Alida. Vad kunde vara bättre än att lära henne att spela trummor????


Idag är vi hemma och tar det lugnt. Har lagt upp två nya kategorier här i bloggen där jag kommer skriva mycket om mina främsta hobbies,som är pyssel & matlagning/bak.Ett och annat recept kommer ochså läggas upp liksom bilder på mina pysselalster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0